36 dagar återstår!

Fredag eftermiddag och i skrivandes stund sitter jag på lektion. Tiden går ganska segt men om en timme slutar jag och då beger jag mig mot Filborna och jobbar som vikare i några timmar. För tillfället mår jag riktigt bra och är på toppen humör, kan vara för den underbar musiken som spelas i mina hörlurar. Ska komma ihåg detta humöret när barnen testar sina gränser på mig och tålamodet vill rinna över ;)

Planer för helgen då? Imorgon ska jag träna och förhoppningsvis får jag reda på om jag kommer bli uppflyttad en grupp i simningen eller inte. Så fort jag vet det börjar jag även att gymma, antagligen med syster Lisas sambo Ingo. På söndag blir det som vanligt jobb.

Btw, 36 dagar och sedan åker jag till USA!


Kommentarer
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: tack så jätte mycket! :)

2011-09-23 @ 19:39:04
URL: http://ngo.webblogg.se/
Postat av: jennifer

fuuusk!!!1

2011-09-23 @ 22:10:44
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0