Time flies when you're having fun

Måndagmorgon och ytterliggare en vecka på detta året tar sin start. Inte många veckor kvar innan jag packar ihop mina böcker och går på ett långt och härligt sommarlov. Innan jag går på sommarlov har jag dock en hel del saker att avklara. Massor av nationella prov väntar de kommande veckorna. Övriga prov och läxor ska även lämnas in.

När sommarlovet väl är här ska en vecka ska spenderas i Magaluf tillsammans med ett gäng tjejer och förhoppningsvis blir det små roadtrips tillsammans med Martin. Förövrigt så önskar jag att jag får ett sommarjobb så jag får in pengar till allt jag vill hitta på. Spara, spara, spara och kanske en resa tillbaka till USA ligger inom en snar framtid?
Bilder från Las Vegas och Mount San Jacinto State Park, hösten 2011.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas du får något sommarjobb då :)

2012-04-16 @ 21:30:03
URL: http://hallon8.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0