Tragiskt men sant!

Enligt Martin är jag en riktig jävel att sova med. Jag har en 1.80 säng men trots det så puttar jag Martin utåt så han tillslut ligger och balanserar på kanten. Jag har två täcken och jag och Martin brukar sova under samma täcken och det andra ligger sidan om.

Tydligen är jag riktigt egoistisk och snor med mig båda täckena. Ni kan tycka det är väl inte så svårt att bara ta det andra täcket? Men jo det är det... För tydligen lägger jag mig på det ena samtidigt som jag snurrar in mig det andra.

Denna bilden beskriver ganska tydligt hur det ser ut ^^

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet att jag inte ska klaga men gör det ändå för jag stör mig haha

2012-04-25 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0