Fina små barn

Sitter på bussen på väg från syster Lisa till Filborna och min simträning. Gjorde mitt första pass i fredags efter varit sjuk i en månad. Det var tufft men jag lyckades simma på bra och kom inte efter. Dessutom hade vi varsin bana, lyx! Vi körde fjärilsteknik.

I söndags blev mitt andra pass. Vi simmade från pallen och hade fartpass. Vi skulle alltså maxa! Avslutade med klockpass vilket var skönt.

Nu är skolan igång igen och det känns ganska bra hittills. Idag hälsade jag på Noah och Alva efter skolan. Badade dem och så åt vi middag.


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

De är ju för söta!



Och du med =) kram kram

2012-03-11 @ 23:02:44
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0