Light's gone, day's end.

Februari månad sjunger nu på sin sista refräng och vi övergår snart till mars månad. Snön har smällt bort och solens strålar visar sig allt oftare. Just nu har jag sportlov i en veckan innan jag återvänder tillbaka till skolan efter ha haft fem veckor praktik.

Sommaren närmar sig med stormsteg och snart sitter jag på ett plan ner till Magaluf för att ha en galen vecka tillsammans med mina vänner. Om några månader slutar jag dessutom mitt första år på gymnasiet. I helgen fyller ska jag på kalas för att fira min systerson som fyller ett år. Tiden bara springer iväg och det känns ibland som man inte hänger med.


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

fin och cool bild!

2012-03-11 @ 23:05:33
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0