Bubbel

God middag! Jag ligger just nu i badet så jag skriver ett mobilinlägg.

Jag har ledigt i helgen men på måndag återvänder jag till praktiken igen. För övrigt så går det bra på min praktikplats. Det är kul att höra på vad dem gamla har att säga. Igår gräddade vi våfflor till dem! Jag fick gå lite tidigare så jag kunde hinna men tåget till nästa arbete.

Varje fredag arbetar jag som siminstruktör i medley-grupperna på Filborna i Helsingborg. Efter mina två grupper igår hoppade jag i och simmade 1.5 h. Egentligen hade jag vanlig simträning igår men med tanke på att jag hade halsfluss förra veckan och fortfarande går på antibiotika till och med imorgon valde jag att träna själv i mitt tempo.

Efter min träning åkte jag och Martin och köpte pizza! Bra där, Träna en massa för att sedan trycka i sig en pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0