Storstädning och en tur till IKEA&Väla

Idag tog jag och Martin oss en lång sovmorgon innan vi gick ner och åt en god söndagsfrukost. Vi värmde bullar i ugnen, så gott! 

Därefter påbörjade dagens projekt: städning av mitt rum! Det var så fruktansvärt dammigt och äckligt så vi storstädade riktigt ordentligt. Dammad av allting, slängde ut pepparkakshus och mini "julgranen", bytade sängkläder och blöttorkade golvet. Skönt nu när man varit sjuk att städa.

Tog en snabb dusch innan vi begav oss till Väla. Köpte lite underkläder till mig och även till Martin. Bra att dem dagarna han sover över här. Gick vidare till IKEA och åt middag innan vi åkte vidare hemåt. Nu har Martin åkt hem och jag ska snart gå och lägga mig. Praktik imorgon!
Martin var lite mer skillad på mig att skrapa bilen, Jag tog ju bara bort snön....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0