Jag längtar tills jag har mitt egna lilla hem ♥

Jag längtar otroligt mycket tills jag packar mina lådor och ger mig ut i nästa steg i livet. Med det menar jag att flytta hemifrån och bygga upp sitt egna hem. Det kliar i fingrarna för att jag längtar så mycket tills jag får fixa och dona i mitt egna hem. Jag verkligen längtar att få öppna en färgburk och få måla. Ingen kan ha åsikter, ingen kan säga vad som är rätt och fel utan det är enbart jag som bestämmer hur jag vill ha det.

Jag tycker det är väldigt roligt att titta på inredningsavdelningen när jag är ute och kikar i affärer. Något som jag fastnar mycket för är shabby chic och den lantliga stilen. Tycker vitt och vitt som är slitet är otroligt fint. Skyltar och tavlor med budskap, fina små krukor, ljusstakar och ljuslyktor ska få pryda mitt hem när jag flyttar hemifrån.

En stor dröm är att få ha min egna trädgård. Kunna odla grönsaker och örter för att använda i sin matlagning. Plantera blommor och känna doften och nyklippt gräs. Dekorera med krukor och stenar i alla dess former.

Kommentarer
Postat av: Angelina

sv: okej vad jobbigt "/

2012-06-27 @ 23:07:25
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0