Glasögon

För några veckor sedan inskaffade jag mig ett par glasögon. Dagligen så bär jag linser men jag har saknat att kunna ha ett par glasögon att ta på mig om jag ska sätta mig framför teven en timme på kvällen och inte haft linser i på hela dagen. Känns smått onödigt att sätta in ett par linser för att ha en timme. Likaså, när jag är sjuk är det skönt att bara kunna ta på ett par glasögon! 

Beställde dem i svart färg. Tyvärr så fanns dem inte kvar så jag fick välja mellan ett par röda eller ett par brunmelerad med lila insida. Det sista alternativet fick det bli!
Då jag känner mig väldigt obekväm i dem, det känns inte som "jag" så får ni två
väldigt oseriös bilder bara för att kunna se hur mina glasögon ser ut!

Kommentarer
Postat av: max von holtz

bra blogg!

2012-03-28 @ 00:20:48
URL: http://maxholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0