Förkyld eller allergi?

Mina ögon och näsa rinner HELA tiden. Jag nyser var tredje minut och min hals ömmar. Huvudvärk kommer smygandes och jag är så trött i hela kroppen. Jag undrar om det är en förkylning eller om jag är har pollenallergi? Hur som helst hoppas jag att det försvinner snarast, har varken tid eller lust med att vara sjuk!

Idag åkte min fina pojkvän till Las Palmas på träningsläger. Min syster och hennes pojkvän åkte till Mallorca. Jag är ganska avundsjuk men jag nöjer mig med tanke att jag och mina vänner åker till Magaluf om 35 dagar. 

Snart ska jag in till Olivia och Charly och passa dem medan Jenny och Fredrik ska på fest.

Kommentarer
Postat av: johanna

hejsan, nice blogg du har kika in i min blogg :) va vacker du är och nice blogg du har

2012-05-06 @ 10:01:37
URL: http://johannaeritreanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0