IV ♕

Även om min nya livsstil gav resultat väldigt fort var det först fram i november som även jag själv började se en förändring på kroppen. Om sanningen ska fram så blir man oerhört blind och jag minns att fortfarande tyckte att jag var väldigt stor under denna tiden. Jag hade min praktik och på praktiken hade jag en tight tröja. Varje dag gick jag och sög in i magen och sträckte på mig för jag skulle se smalare ut. Fler gånger om dagen sprang jag även in på toaletten, drog upp tröjan och spände för att se om jag hade fått några magrutor. Jag köpte mitt första proteinpulver och började även att använda Tartarus, fettförbränningspiller. Jag älskade dem då aptiten minskades och jag blev oerhört pigg!
Jag tog tjuren vid hornen och tog på mig en tight klänning när en nära vän till mig hade fest. Jag tvekade flera gånger och tog till och med på mig tights undertill som skulle håll in min mage.
November 2012 
Vågen visade nu 55 kilo istället för 62.5 som den visade i augusti. I slutet av november tog jag en provvecka på Filborna Arena och bestämde mig kort därefter för att införskaffa mig ett gymkort. Jag var skeptisk att binda upp mig på ett helt år, jag var så orolig att jag skulle tröttna efter någon vecka.. Inte visste jag då att gymmet skulle bli mitt andra hem. Jag började att gå på pass vilket jag tyckte var otroligt roligt. Jag kunde gå på två pass efter varandra för jag tyckte det var en så befriande känsla att få pusha kroppen till den inte orkade mer. Jag var på gymmet flertal gånger i veckan och träningen blev alltmer viktig för mig. Jag körde många olika pass men favoriterna var IW, bodypump, bodycombat, spinning, core och boxning.
Ett par dagar innan julafton började jag träffa en kille och därmed sa jag även upp kontakten med mitt ex. Jag tyckte det var väldigt jobbigt att började träffa någon ny då jag var ganska obekväm i min kropp och var rädd att han skulle tycka att jag var tjock. Jag tyckte det var så jobbigt första gångerna vi sågs och jag satt bredvid honom och jag kände hur jeansen tryckte in i magen på mig. Framför mig i spegeln såg jag trots allt enbart en tjej med alldeles för mycket fett på kroppen.
December 2012 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0