28/11 - Wilson Promontory [dag 2, del 1]

Som tack för att jag fick följa med tyckte Marli att det var lämpligt att Hugo sov i mitt rum, inget jag hade något emot. På lördagsmorgonen vaknade han strax efter sju. Vi båda duschade och klädde på oss innan vi gick bort till familjens stuga för att äta frukost. Efter frukosten gick jag ner till stranden som låg ett stenkast ifrån stugorna. Det är något särskilt med havet och stränder, jag älskar det. Kanske är det för att jag är uppvuxen i Helsingborg som är en kuststad. Jag tycker verkligen inte om insjöar eller åar, ryser av att behöva bada i vatten där jag inte kan se botten. Jag stannade en bra stund nere på stranden innan jag traskade tillbaka för att hämta min kamera. Min mobilkamera är väldigt bra men den slår absolut inte min systemkamera. November6 DSC_0590 DSC_0591 DSC_0592 DSC_0593 DSC_0622 DSC_0624November7 På vägen tillbaka till stranden fick jag sällskap av ett par familjer. Mer om det i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga bilder!

2015-12-13 @ 20:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0