Frisk igen!

När jag vaknade igår morse (måndag) mådde jag bra igen och förutom en öm mage så var helgens sjukdom som bortblåst. Det blev alltså därmed inget långvarigt för min del, skönt! När jag kom hem ifrån min kvällspromenad igårkväll möttes jag av Marli som höll på att moppa golvet, Hugo hade kräkt. Kräkningarna höll i sig halva natten samt diarré. Av den anledningen misstänker jag att det var maginfluensa jag drabbades av och inte någon dålig mat. Hugo har varit hemma idag och har lyckligtvis inte kräkt fler gånger, enbart diarré. Håller tummarna för att det bara är han och jag som drabbas av detta och inte resten av familjen. Det sista jag vill göra är att torka kräk och avföring.. Imorgon är jag ensam hemma med Sully och har därmed lite extra tid under dagen att fortsätta mitt bloggande. Jag börjar komma ikapp med dagarna, hoppas ni hänger med i tempot. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0