Magsjuka..

God kväll! Klockan är strax efter tio och jag sitter på min säng. Här har jag legat och suttit de senaste tjugofyra timmarna. Ungefär vid den här tiden igårkväll började jag få väldigt ont i magen samt få ett obehagligt illamående, den typ av illamående som man vet kommer sluta med att man kräker. Jag försökte somna, låg och vred och vände mig för att magen smärtade. Efter vaknat och somnat om ett par gånger gav jag upp vid tre tiden. Blev sittande på toaletten en stund med en rejält förbannad mage. Stod inte ut med illamåendet längre så tog den enkla vägen ut och tryckt fingrarna i halsen. Ett par gånger på toaletten och ytterligare ett kräktillfälle på morgonen. Ställde mig på vågen i morse, - 2.5 kg. Det bevisar hur mycket otroligt mycket vätska jag förlorade under dessa timmarna... Jag misstänker att jag ätit något dåligt igår, med största sannolikhet kycklingen på restaurangen. Alternativt att jag sparade min överblivna gröt med proteinpulver, nötter och mjölk från frukosten, gick runt med den hela dagen i väskan och åt den först på kvällen. Varför slängde jag inte bara det? Ibland får man faktiskt lov att slänga mat, definitivt om den legat i väskan en hel dag. Hur som haver så har jag legat i sängen hela dagen med undantag att jag duschade samt tog en kortare promenad. Var så uttråkad framåt kvällen och kände stort behov av att få komma ut och andas lite frisk luft. Illamåendet är borta men magen är fortfarande upprörd. Hoppas på att jag mår kanonbra när jag vaknar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch och blä! Jag hade något liknande natten onsdag-torsdag.

2015-12-13 @ 20:36:21
Postat av: Amanda

Obehagligt, blä!

2015-12-15 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0