XI ♕

Så kom dagen! Den 7/7 var jag färdig med min diet och jag hade nu gått ner till 57.7 kilo. Kändes fantastiskt att se före och efterbilderna sidan om varandra. När mina åtta veckor var avklarade började jag äta som vanligt.
Början av juli 2013 ↑
 
Visserligen var kroppen inställd på svältläge och det blev att man överåt ganska ofta, en helt normal reaktion. Har man levt på underskott länge suger kroppen åt sig allt för att den inte vet när den kommer få mat igen. Trots att jag försökte äta så strikt som möjligt kunde jag inte undgå att gå upp i vikt. Inom loppet av ett fåtal veckor, närmare bestämt två-tre, hade jag gått upp tio kilo. Jag var förskräckt! Hur var detta möjligt?! Jag visste inte hur eller vad jag skulle äta och kroppen samarbetade inte med mig alls. Magen var svullen konstant och jag började fundera på om jag någonsin skulle kunna äta normal mat igen utan att få magsmärtor och bli uppblåst som en ballong.
Början av augusti 2013 ↑
Jag åkte till Turkiet i en vecka tillsammans med mina grannar i början av juli, alltså nästan en månad efter avslutad diet. En vecka resulterade i att jag gick upp lite mer än två kilo. Det var oerhört frustrerande att se hur kroppen förändrades från en väldigt bra kroppsform till att jag fick allt mer underhudsfett och allt vad heter konturer försvann sakta men säkert.
Mitten-slutet av augusti 2013 ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0