Kalas för André

Den 29:e augusti var hela familjen bjudna på kalas hemma hos storebror André som fyllt 29 år. André är väldigt duktig i köket och lagar otroligt god mat. Av den anledningen köpte jag en bok till honom med tips hur man kan bygga en hamburgare på olika sätt med olika innehåll. Boken såg ut som en barnbok med flikar vilket medförde att man kunde komponera hur många olika burgare som helst! Får hoppas att boken kommer till användning och att jag bli bjuden på en ordentlig burgare en dag. OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAMöttes av två saknade syskonbarn samt en snygg stora syster! André och hans sambo Vicky flyttat in i deras lägenhet under tiden jag var i Uganda efter att ha renoverat den under en väldigt lång period. André och otroligt händig och har rivit ut hela lägenhet och byggt upp det efter deras önskemål, självklart har även Vicky hjälpt till. Däremot vill jag ge Vicky en extra stor eloge för hennes fantastiska arbete när det kommer till inredningen, hon har sannerligen ett öga för det! Deras lägenhet är så himla mysig och hemtrevlig. Hon har lagt ner mycket tid på att få fram alla detaljer och jag är verkligen avundsjuk på hur fint dem har det! OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAVi blev bjudna på middag i form av lax, kyckling och såser. Till efterrätt hade Vicky lagat en tårta samt macarons. Det är ytterligen en sak Vicky är väldigt bra på, att baka! Hennes bakverk ser så fantastiska ut till skillnad från mina som ser ut som något ett dagisbarn slängt ihop. OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAAlva var aningen skeptisk till macarons.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad stora barnen blivit. Jag och Lisa följdes åt när vi fick våra äldsta. Hoppas hon har det bra.

2015-10-21 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0