Kvalitetstid med Jasmine

29/8 - Innan Andrés födelsedagskalas var jag hemma hos Jasmine och lilla Liam. Som jag redan skrivit i ett tidigare inlägg så gick jag och Emelie hem till Jasmine för att överraska henne. Det blev dessvärre inte någon längre stund och därför sa vi att vi skulle ses dagen efter istället. Jag tänkte att jag skulle stanna någon timme eller två, det slutade med att jag var där hela dagen och mamma fick komma och hämta mig för att hinna till kalaset. När vi kollade klockan insåg vi att jag varit där i hela fem timmar, tiden verkligen springer iväg när man har ett helt år att ta igen. Vi pratade, pratade och pratade i ett. Drack kaffe och pratade lite till. Jag såg även till att mysa ordentligt med lilla Liam. Bebisar är så otroligt gosiga och man får verkligen ta vara på stunden, tiden går så fort och plötsligt har dem blivit så stora att dem inte alls vill sitta still i ens knä längre och bli överöst med pussar. OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERALiam fick lite presenter av mig i form av kläder som ni ser på sista bilden. En vit ribbad body, en haklapp, en vit tjocktröja och ett par blå camouflage mjukisbyxor. Alltihop köptes på Kappahl ifrån Newbie kollektionen, köpte mycket ifrån det märket när Noah föddes, bra kvalité och skönt material för småttingarna!

Kommentarer
Postat av: Caroline - 4barns mamma utomlands

Vilken liten sötnos!! & jag älskar camo, sånna byxor hade jag köpt till mina om jag bodde i Sverige!!

2015-10-05 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0