25/8 - En sista dag i Falun

Efter min och Hannas långlunch på Piacetto strosade vi fram längs Faluns kullerstensgator. Hanna behövde hitta ett par tröjor inför hennes månader i Uganda så vi besökte ett par affärer. Jag fick med mig en kofta samt ett par byxor ifrån H&M. I samtliga affärer började sommarkläderna försvinna och höstnyheterna dyka upp. Höstkläder är så mysigt, tjocka koftor och stövlar. Ironiskt nog bär jag inget av det jag precis nämnde.. Men men ;) Vi åkte hem till Hannas föräldrar och det var väldigt roligt att äntligen få träffa Hannas mamma. När jag var i Uganda bloggade jag ganska flitigt om våra äventyr och Hannas mamma var min mest trogna bloggläsare! Det känns smått underligt att en människa man inte träffat vet så otroligt mycket om en tack vare att hon läst om mig och mitt liv under sju månaders tid.. Det slog mig verkligen hur obehagligt det måste vara att vara en känd bloggare där flera tusentals människor följer en varje dag. Hur som helst så var det väldigt roligt att äntligen få träffa henne!
Precis intill Hannas hus ligger det en golfbana. Jag har aldrig spelat riktig golf och mina färdigheter när det kommer till minigolf är inget jag talar högt om. Trots det lyckades jag träffa bollen ett par gånger men ungefär lika många gånger missade jag. Nåja, det var roligt att få testa! Hannas mamma bjöd på middag och då fick jag även träffa Hannas pappa. Avslutningsvis körde vi en runda i Falun, bland annat till en liten strand vid en sjö. Återigen, vatten är så otroligt rogivande. Hanna körde bort mig till stationen och jag klev på mitt tåg. Jag hann knappt sätta mig ner förrän jag kände hur tårarna leta sig fram i ögonvrån. Det värker i hjärtat att det kommer dröja så otroligt länge tills vi ses igen. Hanna åker till Uganda och jag till Australien. Tackar Hanna för dessa två mysiga dagar, tiden var alldeles för kort men guld värd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0