Middag pĂ„ O'Learys 🍮

FredagskvÀllen inleddes med middag pÄ O'Learys tillsammans med Vicky och mamma. Jag Ät en blandsallad som toppades med nygrillad biff samt en dressing gjord pÄ blÄmögelost, oh my! Tror jag mÄste göra ett besök hit igen nÀr jag kommer ner pÄ besök om en mÄnad, mÄste Àta den salladen igen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA Blev nÀstintill imponerad nÀr jag sÄg bilden ovan, har mitt hÄr verkligen blivit sÄ lÄngt? Det vÀxer minst sagt som ogrÀs, hög tid att kapa av en del.

Kommentarer
Postat av: Caroline - 4barns mamma utomlands

Men Äh tack snÀlla! :)
Åh vad mysigt det ser ut!

2015-09-21 @ 18:34:19

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0