Reebook Zpump Fusion 👟

DÄ motivationen att masa sig till gymmet tryter tÀnkte jag att ett par nya trÀningsskor skulle kanske göra susen! Jag har varit vÀldigt nöjd med mina Reebook Crossfit nano 30 som jag köpte för drygt ett Är sedan. Jag har anvÀnt dem flitigt och dumt nog har jag trampat ner foten flertal gÄnger istÀllet för att knyta upp skorna. Jag som vanligtvis nÀr sÄ otroligt rÀdd om mina skor Àr nÀstan förvÄnad över hur jag lyckats förstöra dem. Det som skett Àr att det blivit ett litet hÄl i tyget bak i hÀlen. Detta skaver och resulterade i en stor skoskavs blÄsa efter mitt intervallpass pÄ löpbandet. DÀrför klickade jag hem ett par nya skor. Det blev ett par Reebook zpump fusion! Skorna har en pump-teknologi som bestÄr av en luftkudde som ligger över fotryggen, med hjÀlp av en liten knapp vid hÀlen pumpar man upp denna kudde som formar sig efter foten och dÀrmed medför att skon sitter ordentligt och ger ett komfortabelt stöd. Hittills har jag bara anvÀnt skorna tvÄ gÄnger sÄ det Àr svÄrt att veta om dem lever upp till mina förvÀntningar. Jag trodde att man skulle kÀnna luftkudden tydligare nÀr man vÀl pumpade upp skon. Hur som haver Àr det en vÀldigt lÀtt sko, den Àr mjuk och bekvÀm att ha pÄ foten. Skosnörena fyller egentligen ingen funktion utan Àr mest för utseendets skull. IMG_20150917_183107DSC_0060

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0