Konsten att slå in paket

Förra helgen besökte jag familjen Cham och passade på att ge Austin sin födelsedagspresent. Austin fyllde år i slutet av november och hela familjen var nere i nationalparken Wilson Prom så jag kunde inte fira honom. Jag köpte ett paket med tre stycken My Little Pony hästar i. Austin är galen i hästar och älskar att sitta och kamma håret på alla sina hästar. Förra året önskade han sig en Elsa klänning, en dockvagn och en sjöjungfru. Gulligt! När jag slog in paketet insåg jag att jag inte är någon höjdare på paketinslagning. Jag har haft mycket övning den senaste tiden då jag slog in 24 stycken böcker till flickornas adventkalender samt en och annan julklapp har slagits it. Hur lyckas folk få paketen att se så himla perfekta ut? Kanterna är vikta perfekt, presentbandet är sträckt och knutet på ett sätt så att man inte ser undansidan HUR?! Jag hade gärna gått en kurs hur man slår in paket och samt hur man dekorerar paketen därefter. Fantasin tryter och det känns lite som scrapbooking.. Min storebrors flickvän Vicky är väldigt duktig och sätter alltid små kort och rosetter på paketen. Det måste jag lära mig! OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0