Mister Hoffman

Förutom mosade avokado på surdegsbröd eller en skål med acai och färska frukt så är ägg benedict en rätt som ständigt återkommer på menyn när jag besöker olika caféer runt om i Melbourne. Det verkar minst sagt vara en populär frukost härnere! Jag har själv aldrig provat rätten och istället för att alltid ta äggröra på surdegsbröd med avokado och diverse tillbehör bestämde jag mig för att prova något nytt. Pocherat ägg med hollandaisesås och skinka serverat på surdegsbröd, en riktig vinnare. Köttet var framförallt otroligt gott! Min mage bestämde sig dock för att slå bakut och efter att ha ätit lite mer än hälften sa det stopp och jag var tvungen att kila iväg till toaletten. Kanske blev det alldeles för mycket för min mage med all sås? Den senaste tiden har jag haft ganska mycket trubbel med min mage och framförallt illamående, något jag inte tidigare har bekymrats av men usch vad det är påfrestande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0