Always together, never apart...

... maybe in distance but never in heart ❤️ Hjärtat fullkomligt svämmar över av kärlek till denna fantastiska människa. Jag hade kunnat skriva en hel novell om hur mycket jag älskar honom och hur otroligt lycklig jag är över ha honom vid min sida. Jag trodde aldrig att jag skulle resa till andra sidan jordklotet och bli så vansinnigt förälskad i någon. Han får mig att känna mig hel,  han accepterar mig för den jag är, han får mig att vilja bli bättre, han får mig att inse att jag duger precis som jag är. Han är perfekt för mig! Det värker i hjärtat att gång på gång behöva säga hej då till honom när han flyger tillbaka till sitt arbete. Tre veckor känns sannerligen som en evighet. Om 18 dagar är han hemma igen och då åker vi på semester tillsammans. Vi ska spendera fem dagar på paradisön Hamilton Island och tre dagar i Sydney, jag längtar otroligt mycket! img_20160917_210909 Processed with VSCO with b5 presetI love you ridiculous much 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0